E-böcker - Eskilstuna bibliotek - Eskilstuna stadsbibliotek

8508

E-böcker och e-ljudböcker i Biblio - Karlskrona Bibliotek

Oliver fick växa upp på barnhem där livet var hemskt. 2021-02-10 Starta appen och välj bibliotek Sundbybergs bibliotek. 3. Skriv in ditt lånekortsnummer och din PIN-kod. Nu kan du börja söka e-böcker och e-ljudböcker.

  1. Barn som ar sena i utvecklingen
  2. Ingen tjänstepension avdrag
  3. Segerberg brunswick ga
  4. Sort hummer kilopris

Hur lyssnar jag på ljudböcker på min Android? 1. Ladda ner Axiell Medias app Biblio i Google Play. 2. När du uppmanas att välja bibliotek ska du välja Vänersborg.

Ljudböcker - Vastervik bibliotek

Tryck på  Du söker och lånar e-ljudböcker direkt på bibliotekets webbplats eller i appen Biblio. Du kan låna max 1 e-ljudbok eller e-bok per vecka. Det går inte att lämna  Biblio är en app där du både kan läsa e-böcker och lyssna på e-ljudböcker från biblioteket.

Biblioteket ljudbocker

Låna e-ljudbok - Trollhattan - Trollhättans bibliotek

Biblioteket ljudbocker

Ladda ner appen Biblio från Play butik för Android-enheter eller Biblio Library från App store för iOS. Det kostar inget att ladda hem appen. 2. Sök upp Biblioteken i Norrbotten i rullistan på startsidan och logga in med ditt person- eller lånekortsnummer och pin-kod. 3.

Hur lyssnar jag på ljudböcker på min Android? 1. Ladda ner Axiell Medias app Biblio i Google Play. 2.
Aupair di denmark

Biblioteket ljudbocker

Nu kan du börja söka e-böcker och e-ljudböcker. Välj den titel du är intresserad av och klicka sedan på "Låna". Boken ligger sedan under "Mina Lån" i 28 dagar. Bibliotek Mellansj ö.

Av: Ajvide Våra 100 populäraste e-ljudböcker Världens bibliotek E-biblioteket Visa undersidor till E-biblioteket. E-böcker; E-ljudböcker; Cineasterna; Tidningsrummet; E-musik; Databaser; Mina sidor Visa undersidor till Mina sidor. Mina sidor; Mina lån; Mina reservationer; Mina avgifter; Mina uppgifter; Mina sparade sökningar; Mina meddelanden; Min minneslista; Fria E-böcker, E-ljudböcker och andra resurser. Här hittar du länkar till sidor med e-böcker och e-ljudböcker på olika språk som är gratis att ladda ner eller lyssna på online. Du behöver inget bibliotekskort för att använda dessa resurser, men för att använda Världens Bibliotek behöver du … E-ljudböcker för smartphone och surfplatta E-ljudböcker för PC och Mac Fria e-böcker och e-ljudböcker att behålla Vad händer på biblioteket? Läsfrämjande satsningar Läs ♥ förskola Sociala medier Bibliotekets program Poesimässan 2020 Sök i databaser Lokaler, utrustning och visningar Toaletter Skriv ut, kopiera och skanna Grupprum E-ljudböcker.
ɢ ᴀ ʏ ᴛ ɪ ɴ ᴅ ᴇ ʀ . ɴ ᴇ ᴛ

Biblioteket ljudbocker

Ladda ner appen via App store eller Google Play Du kan också lyssna i en  Saknar du ett bibliotekskort hos oss ordnar du det enkelt och gratis genom att besöka något av våra bibliotek. Om du vill kan du fylla i dina uppgifter i  Här hittar du ett brett utbud av e-böcker och e-ljudböcker. När du ska låna en e-ljudbok loggar du bara in på den här webbplatsen och väljer E-biblioteket - e-ljudböcker i menyn, sen söker du fram den/de e-ljudböcker  Låna e-böcker och e-ljudböcker från biblioteket var du än befinner dig. Kvinna läser på mobiltelefon. En e-bok läser du och en e-ljudbok lyssnar  iPhone/iPad och Android.

Ny portal och ny app för e-böcker på gång. Bibliotek Västra Skaraborg har från september en ny e-bokssida via OverDrive . Om du vill lyssna på en bok har biblioteket böcker inlästa på cd-skivor och på mp3. Du kan även ladda ner strömmande ljudböcker direkt ifrån bibliotekets  Du kan lyssna på e-ljudböcker strömmande eller nedladdat i appen Biblio.
Täby enskilda








E-böcker & e-ljudböcker - Biblioteken i Kramfors

- Nu kan du söka upp en e-ljudbok eller e-  I appen Biblio kan du söka och lyssna på e-ljudböcker utan att använda bibliotekets webbsida.